Sada je idealno vrijeme za lagani i brzi ručak bez kuhanja ili sa minimalnim kuhanjem. Kad sam se vratila s godišnjeg bilo je već kasno za ići u dućan. Slijedeći dan kad sam se vratila s posla, gladna, umorna i prekuhana gradskom vrućinom, dočekala me prazna kuhinja. Što sad? Otvaram frižider i vidim nekoliko rajčica, paprika i krastavaca što sam ubrala večer prije. Pomiješala sam od svega po malo, dodala jedno kiselo vrhnje i tjesteninu koju sam imala u frižideru (također od večer prije), ubacila par kockica feta sira i to je to! Brzo i jednostavno. Možete još malo umiješati i majoneze. Hladno i osvježavajuće jelo koje će vas definitivno okrijepiti u ove vruće dane a neće vam teško pasti na želudac.



Now is great time  for light and quick lunch without (or with minimum) cooking. When I came back from my vacation, it was too late to go to the store. The next day when I came from work;  hungry, tired and overcooked by urban heat, I was welcomed by empty kitchen. What now? I'm opening the fridge and see few tomatoes, peppers and cucumbers which I picked evening before. I mixed everything together and add sour cream, feta cheese and some pasta from day before. Quick and simple. You can also add a bit of mayonnaise.



Leave a Reply