Za one koje vole kolače, ali i za one koji ne vole baš slatke kolače, cheesecake je idealno riješenje. Zadnji put kad sam radila cheesecake, jedva sam uspjela sakriti komad kako bi ga slikala.. nestao je doslovno u tren oka.




Ja volim raditi kolače pa mi nije komplicirano napraviti ga, iako za ovu tortu treba par sastojaka kojih nemam obično doma pa mi to predstavlja veći problem nego sama izrada ;)

Ono što trebate imati kako bi uživali u okusu je:

Kora - jednostruko pakiranje tiber keksi, 175 g maslaca, 1-2 žlice šećera
Žuta krema - 200g Philadelphia sira, 200g Ricotta sira, 3 cijela jaja, sok od jednog limuna, vanilin šećer, šećer  u prahu (po želji)
Bijela krema - 2 masnija kisela vrhnja, vanilin šećer, šećer u prahu (po želji)

Za koru je potrebno izmrviti tiber kekse i pomiješati ih sa otopljenim maslacom te 1-2 žlice šećera. Utisnuti kekse u kalup te peći samo taj dio 10 minuta na 170 stupnjeva.

Žuta krema - Pomiješati oba sira, jaja, sok od limuna, vanilin šećer te šećer u prahu. Preliti kremu preko kore i vratiti u pećnicu (170 stupnjeva) na 35-45 minuta.

Bijela krema - Izmiksati dva masnija kisela vrhnja, vanilin šećer i šećer u prahu te preliti preko žute kreme i vratiti u ugašenu pećnicu na 10 minuta.

I to je to :) Bilo bi dobro da odstoji bar preko noći kako bi keksi potpuno omekšali..




For those who like pastries, but also for those who don't like too sweet pastries, cheesecake is an ideal solution. The last time I made cheesecake I was barely able to hide one piece so I could take a picture of it... it literally disappeared in the blink of an eye.

I love making pastries, so it's not complicated for me to make this, although this cake needs few ingredients which I usually don't have at home, so going to a store is a bigger problem for me then make cheesecake :D

Ingredients you need to have in order to enjoy the flavor are:

For the crust (the lower layer): single packing od Tiber biscuits (or Leibniz biscuit), 175 g butter, 1-2 tbs of sugar
Yellow cream (layer): 200 g philadelphia cheese, 200 g Ricotta cheese, 3 eggs, juice of 1 lemon, vanillin, powdered sugar (optional)
White cream (layer): 2 sour ceam (with higher milk fat), vanillin, powdered sugare (optional)

For crust you need to crumble biscuits and mix it (by hands) with melted butter and 1-2 tbs of sugar. Press crust (biscuit) into the mold and put only this layer in the oven for 10 minutes on 170 degrees.

Yellow layer – mix both cheeses eggs, lemon juice, vanillin and sugar. Pour cream over the crust and return into the oven for 35-45 minutes.

White cream – mix the sour cream, vanillin and sugar, and pour it over the yellow layer and return into the swiched off-oven for 10 minutes.

That's it! It would be better if you leave cheesecake to rest overnight.



7 Comments

  1. mmm...ja cheesecake radim bez vrhnja, al ova tvoja isto zvuci dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To znači da imaš samo jednu kremu (žutu) ili staviš nešto drugo umjesto vrhnja?

      Izbriši
  2. Imam samo jednu kremu. Nije nuzno zuta, ovisi od cega radim cheesecake. Mozda stavim uskoro recepat za jednu od svojih na moj blog pa kad stavim, ostavit cu ti komentar amo da skicnes. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma škicnut ću ja i ovak, ;) ali može, baš me zanima :)

      Izbriši
  3. Gdje nestade ti? Daj nastavi s receptima.
    I, btw, evo ti moje no bake cheesecake, stavila sam na blog:
    http://kikisparlour.blogspot.co.uk/2012/08/mmmmmwhite-chocolate-cheesecake.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe.. tu sam.. evo, imam u pripremi već 2 posta, tako da ne brini ;) Bacit ću oko na tvoj cheesecake.. čim je no bake - odmah je dobilo moju pozornost ;)

      Izbriši