Već sam nekoliko puta vidjela sliku ovoga. I, osim što mi je super izgledalo, zamišljala sam kakav bi to okus mogao biti i zaključila sam da je najbolje da isprobam i vidim ;) Kombinacija paprika i jaja mi se jako svidjela, a još kad sam kiselo vrhnje dodala - to je bilo to! Ljubav na prvi okus. Znala sam da će mi ovo postati doručak/ručak/večera za sve one dane kada neću imat puno vremena a htjet ću pojesti nešto toplo.
Nema nekog recepta za ovo: Paprike narežite na kolutiće i stavite ih peći na ulje. U najveće kolutove dodajte po jedno jaje. Jaja zalijevajte vrućim uljem iz tavice. Posolite, popaprite i uživajte u okusu! :)






I saw a picture of this few times. It looked good to me and I started to think about the taste of it, and decided that the best way is to try to make some. I really liked the combination of eggs with peppers and than I add some sour cream – and that was that. Love on first taste. I knew that this will be my breakfast/lunch/dinner for all those days when I won't have much time but would want to eat something warm.
There isn't some special recipe for this: Cut peppers into rings and put them on a hot oil. In the largest ring add one egg and treat this like an ordinary poached egg. Add salt & pepper and enjoy! :)


4 Comments

  1. kiselo vrhnje, tu kombinaciju moram probati

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo izgleda baš po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, ne znam...jel to znaci da jaje bude onak mekano kuhano ili tvrdo ili sta kako?

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaje bude kao da pećeš normalno jaje na oko.. Ili ako ga zalijevaš vrućim uljem duže, onda se žutanjak skroz stidne (slično kao kod tvrdo kuhanog jajeta) ;)

    OdgovoriIzbriši