S obzirom na dvije godine ne-javljanja i ne-postanja, odlučila sam se iskupiti sa jednim malo drugačijim postom...

Naime, dragi moji, ja sam odlučila biti sretna cijeli život prema staroj kineskoj poslovici i zasaditi vrt cvijeća -- točnije tulipana.








Moj plan je došao nenadano u kasnu jesen kao želja da zasadim nešto u to vrijeme.. nešto što će me razveseliti na proljeće..
Kao idealan izbor, odlučila sam se za tulipane.







Možda bi nekima bilo dovoljno nekoliko gredica, no ne i meni.. Htjela sam od svog malog vrta napraviti svoju malu Nizozemsku. :)

I, kako mi se čini - uspjela sam..





U jedan (ultra radni) vikend moj dragi i ja smo posadili preko 10.000 (!) lukovica.

Čekali smo i čekali cijelu zimu i napokon dočekali...




Ne znam je li pokušao netko sa sadnjom veće količine tulipana (ili cvijeća općenito), no na mene je to djelovalo ultra anti-stresno, čista pozitiva... pogotovo kad su izrasli i obojali se u te predivne žive boje na koje čovjek ne može ostati ravnodušan. Žuta, crvena, ljubičasta, ružičasta, nježno narančasta... jednostavno izmamljuju osmjehe na lice.. ne samo meni.. već i prolaznicima koji su me vidjeli sa jednom neobičnom poklon-pošiljkom:



Za kraj ovog posta, podijelit ću s vama još nekoliko fotkica da vidite kako je to izgledalo nakon (malo drugačije) berbe.. i što me čini sretnom zadnjih 10-ak dana.. :)





Kako izgleda prtljažnik uzgajivača cvijeća :)



.. čista nježnost i ljepota..






Leave a Reply