Ovako je krenulo moje kuhanje. Sa nečim slatkim. 
Jednom, ne tako davno, znala bih tu i tamo kupiti polugotovu smjesu za muffine. I bili su fini. I onda mi je jednom palo na pamet da probam napraviti muffine od samog početka. Nisam trebala dugo tražiti recept jer jedna moja draga prijateljica proslijedila mi je link sa savršenim čokoladnim cupcakesima od Marthe Stewart.

I, evo, ovim putem podijelit ću s vama slatke radosti po kojima sam sad poznata i omiljena među mojim malim rođacima.



Čokoladni cupcake (za oko 40 komada)

Sastojci:
3/4 šalice kakaa
3/4 šalice vruće vode
3 šalice glatkog brašna
1 žličice sode
1 žličice praška za pecivo
1 i 1/4 žličice soli
340 grama maslaca (može i margarina)
2 i 1/4 šalice šećera
4 jaja
1 i 1/2 žlica vanilin šećera
1 šalica kiselog vrhnja

Priprema:

  • Pomiješajte kakao i vruću vodu i stavite na stranu. 
  • U drugoj posudi pomiješajte brašno, sodu, prašak za pecivo i sol.
  • Maslac i šećer otopite na srednje jakoj vatri, povremeno promiješajte. Trebali bi dobiti smjesu sličnu pudingu. Prebacite tu smjesu u drugu posudu i miksajte 4-5 minuta dok se smjesa ne ohladi. Dodajte jedno po jedno jaje, svaki put miksajući. Dodajte vanilin šećer i kakao koji ste prethodno pomiješali sa vrućom vodom te nastavite miksati. Smanjite mikser i u par navrata dodajte smjesu sa brašnom te na samom kraju dodajte kiselo vrhnje i nastavite miksati dok ne dobijete glatku smjesu.
  • Rasporedite papirnate košarice u kalup za muffine i napunite 3/4 košarice sa smjesom te pecite 20 minuta na prethodno ugrijanoj pećnici na 180 stupnjeva. Kad se ohlade, ukrasite ih kremom.
  • Što se kreme tiče, ova moja nije baš orginalna. Ja sam prokuhala vrhnje za šlag i prelila preko sitno narezane čokolade za kuhanje te miješala dok nisam dobila glatku smjesu. Pustite da se ohladi malo kako bi se zgusnula, te uronite vrhove kolačića u čokoladu i posipajte šarenim mrvicama. :)






Kokos cupcake (za 12 komada) 

1/2 šalice maslaca
1 šalica šećera
2 jaja
vanilin šećer
1 i 1/2 šalice brašna
1/2 žličice praška za pecivo
1/4 žličice soli
1/2 šalice mlijeka

Krema:

1/4 šalice maslaca
2 i 3/4 šalice sirnog namaza
1 šalica šećera
2 žličice ekstrakta kokosa
2 šalice kokosa

Postupak:
Miksajte 1/2 šalice maslaca i šećer dok smjesa ne bude glatka i "fluffy". Dodajte jaja i vanilin šećer. Smanjite brzinu i dodajte brašno, prašak za pecivo, sol i na kraju mlijeko.
Napunite 3/4 papirnate košarice i pecite 15 minuta na prethodno ugrijanoj pećnici na 180 stupnjeva.

Kada se ohlade, ukrasite ih kremom: Miksajte sir, 1/4 šalice maslaca, šećer i kokos. Kremu možete staviti u špricu za kremu ili običnu najlon vrećicu te odrežite jedan kut vrećice.

Zabavite se!



Leave a Reply